NABVLOG 03: LET’S GO TERENGGANU!!!
Nabilah Tugiman
0:00 / 0:00
NABVLOG 03: LET’S GO TERENGGANU!!!
1 297 просмотров · 1 год назад
Nabilah Tugiman
103 подписчика
1 297 просмотров · 1 год назад
Tak plan pun sebenarnya nak pergi bercuti. Tapi tetiba semorang kata waktu CNY semua balik kampung. So, aku sebagai tukang rancang trip ajak la pergi Terengganu.
Banyak tempat kitorang pergi, aku tak rekod sebab kadang malas, kadang bateri kamera habis hahaha apa adanya jela ek… yang penting ada moment hahahaha
Dekat bawah ni aku senaraikan homestay yang kitorang duduk dan tempat makan lunch yang bagi aku not bad rasa lauk lauk dia
Villa Setiu : Kamalia Villas
Homestay K.Terengganu : D’bayou villa
Lunch : Singgang Tulang & Tokmi Selera Kampung